Emiliaahh

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

nämen vafan.

Av Emiliah - 28 juni 2011 16:34

ingen bloggning jagvet, har verkligen inte orkat.

ska försöka ta mig tid till bloggen igen. :) 


Har vart hos Hanna sen igårmorse, och kom hem vid 3 idag. Nu sitter jag och nördar lite musik, sånt här som ingen bryr sig om egentligen. 
Vi shoppade igår också... Köpte tv bhar, en concealer, solpuder, ögonbrynspenna, present till Maja och sånt nödvändigt typ..

Hade jag haft bilder, hade jag lagt in, men har inte det så :D

   

 
 
Mimmiiiss

Mimmiiiss

2 juli 2011 14:24

Skulle betyda sjukt mycket om du kunde besöka och kommentera min blogg, PUSS

http://Mimmiiiss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emiliah - 5 juli 2011 09:47


Godmorgon ! :)Igår var jag med Evelina som sagt, och det blev även bestämt att hon följer med på semestern :) Idag trorjag att jag ska vara med Maja, verkar som så. Och så ska jag tvätta Kattjas bur, för imorgon blir hon en naken sötnos :') slarv...

Av Emiliah - 4 juli 2011 12:49


perfekt upptadering jagvet, den kommer bli bättre nu. lovar !   såhär ser jag ut idag, ofixad och i en gul "bebisdräkt" från gina. haha, mamma sitter och kallar det det. jag tycker det är ett fint ord så säger det jag med :)    idag ska ja...

Av Emiliah - 23 juni 2011 10:45

Idag ska vi tydligen till stugan, åker hem på söndag :)  Fasst egentligen inte roligt, hatar att vara där. Ingen mottagning på telefon, ingen att vara med... Gamlingar som spelar kort, yey !    fasst ne....   Men ska dra med kameran så midsomma...

Av Emiliah - 23 juni 2011 08:05

godmorgon ! jag hatar att bli väckt, det förstör typ hela min dag... iallafall när man är ledig, och nu så sa mamma till mig hela dagen igår att jag skulle göra en del saker. men gjorde det inte, då väcker hon mig vid halv 8 istället så jag ska görat...

Av Emiliah - 22 juni 2011 20:30


är folk på fullaste allvar seriösa när dom skriver såhär?  tänkte bara skita i det, men kom på att om fler tror att vi bara rakar Kattja för att det är roligt så vill jag få förklara det..  Och en sak som gör mig riktigt förbannad, är just när fo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards