Emiliaahh

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

För att ingen ska missförstå nu...

Av Emiliah - 14 juni 2011 08:36

För att ingen ska missförstå mig i det här inlägget

Jag menade ju verkligen inte att man är ful för att man är blond och blek eller nånting sånt. Jag skrev att datorn var ful, och det var ju för att jag bara slarvritade en bild, bilden jag ritat av mig, den var från en annan bild för jag orkade inte rita in en ny, håret på mig blev för långt och allting, men jag orkade inte bry mig. 

Själva grejjen var inte att jag skulle hugga tillbaka, 

utan det var bara att jag ville undra varför man inte vågar stå för vem man är när man skriver något elakt. Sen att "skulle jag inte veta vad jag heter skulle jag ge fan i kommentera" ja, jag skulle det. Jag skulle helt ärligt kunna sitta hur länge som hellst och skriva elaka saker om den anonyma, men det pallar jag inte. Hur roligt är det att skriva att nån jag inte vem är är typ omogen eller nånting? Faktist, inte alls. 

Så alltså, jag menade egentligen verkligen inget illa mot någon gulhårig och blek. Jag var väl gulhårigast och blekastaste människan jag kände för bara ett litet tag sen. höhöhöh

   har ingen bild från när mitt hår var riktigt gult, men annars hade ni faktist fått det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emiliah - 5 juli 2011 09:47


Godmorgon ! :)Igår var jag med Evelina som sagt, och det blev även bestämt att hon följer med på semestern :) Idag trorjag att jag ska vara med Maja, verkar som så. Och så ska jag tvätta Kattjas bur, för imorgon blir hon en naken sötnos :') slarv...

Av Emiliah - 4 juli 2011 12:49


perfekt upptadering jagvet, den kommer bli bättre nu. lovar !   såhär ser jag ut idag, ofixad och i en gul "bebisdräkt" från gina. haha, mamma sitter och kallar det det. jag tycker det är ett fint ord så säger det jag med :)    idag ska ja...

Av Emiliah - 28 juni 2011 16:34


ingen bloggning jagvet, har verkligen inte orkat. ska försöka ta mig tid till bloggen igen. :)    Har vart hos Hanna sen igårmorse, och kom hem vid 3 idag. Nu sitter jag och nördar lite musik, sånt här som ingen bryr sig om egentligen. Vi shopp...

Av Emiliah - 23 juni 2011 10:45

Idag ska vi tydligen till stugan, åker hem på söndag :)  Fasst egentligen inte roligt, hatar att vara där. Ingen mottagning på telefon, ingen att vara med... Gamlingar som spelar kort, yey !    fasst ne....   Men ska dra med kameran så midsomma...

Av Emiliah - 23 juni 2011 08:05

godmorgon ! jag hatar att bli väckt, det förstör typ hela min dag... iallafall när man är ledig, och nu så sa mamma till mig hela dagen igår att jag skulle göra en del saker. men gjorde det inte, då väcker hon mig vid halv 8 istället så jag ska görat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards